Bij Voetbaas willen we dat jij 100% tevreden bent met jouw bestelling. Is het artikel toch niet wat je had verwacht? Geen probleem, je kunt het retourneren binnen 30 dagen, mits het aan de voorwaarden voldoet.
Retourtermijn: Retourneren kan tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling.
Staat van het artikel: Producten moeten ongebruikt, ongeschonden, en in de originele verpakking retour worden gestuurd. Labels, etiketten en hygiënezegels (indien aanwezig) mogen niet verwijderd zijn.
Verzendkosten: De kosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de klant.
Retouradres: Het retouradres wordt verstrekt nadat je een retour hebt aangemeld via info@voetbaas.nl.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mocht je artikel beschadigd of defect aankomen, dan sturen wij kosteloos een vervangend exemplaar.
Stuur binnen 24 uur een e-mail naar info@voetbaas.nl met duidelijke foto’s van het defect en je bestelnummer. Wij zorgen vervolgens voor een passende oplossing.
Om hygiënische redenen kunnen sommige producten niet worden geretourneerd. Denk hierbij aan:
Dicht-op-de-huid producten (zoals sokken of onderkleding) waarvan de verzegeling is verbroken.
Artikelen die zijn gedragen, gewassen of waarvan de verpakking is geopend.
Producten waarbij hygiënestickers of verzegelingen zijn verwijderd.
Sale-/Outletartikelen waarbij op de productpagina staat vermeld dat retourneren niet mogelijk is.
Wil je een andere maat of kleur? Dat kan! Stuur het originele artikel retour en plaats een nieuwe bestelling via de webshop. Op die manier kunnen wij jouw gewenste artikel sneller leveren. De verzendkosten voor de ruil zijn voor jouw rekening.
Zodra wij jouw retour in goede orde hebben ontvangen én gecontroleerd:
Storten wij binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag terug op de oorspronkelijke betaalmethode.
Retourzendingen zonder retourformulier of met schade / gebruikssporen worden niet geaccepteerd.
Retourzendingen zijn op eigen risico en altijd de verantwoordelijkheid van de klant zelf. Gebruik bij voorkeur een traceerbare verzendmethode.
Retouren zonder duidelijke afzender of onvolledige retouraanmelding kunnen niet verwerkt worden.
Wij zijn niet aansprakelijk voor pakketten die tijdens retourtransport beschadigd raken of verloren gaan.
Is je bestelling als “bezorgd” gemarkeerd door de bezorgdienst, maar heb je niets ontvangen? Dan ligt de verantwoordelijkheid vanaf dat moment bij de klant.
Download hier onze retourvoorwaarden
Heb je vragen over je retour of ben je ergens niet zeker van?
Stuur gerust een e-mail naar info@voetbaas.nl – we helpen je graag!